KULTOVNÍ ZNAČKY PŘÍMO OD DOVOZCE

Doprava v ČR 1-2 dny, na Slovensko 2-3 dny.
Nákupní košík (prázdný)
Váš nákupní košík je prázdný.
MENU

Zboží 1/18
2012 Mondraker Summum - AKCE poslední kus - velikost S
  • 2012 Mondraker Summum - AKCE poslední kus - velikost S
  • 2012 Mondraker Summum - AKCE poslední kus - velikost S

Mondraker Summum -

základní verze závodního stroje, které používá tým MondrakerFactoryTeam (Fabien Barel, Andreu Lacondeguy, Damien Spagnolo, Florent Payet).
Skutečně ostrý závodní stroj. Dlouhodobě testovaný ve Světovém poháru.

Rám postavený pomocí nejpokročilejších technologií - Zero Suspension System a Stealth alloy Structure.

Specifikace:
• STEALTH Side Alloy Structure rám, Full Butted (3360 g.)
• ZERO Suspension System, 205 mm
• RockShox Boxxer RC, 200 mm
• Fox DHX RC2 tlumič
• Formula RX brzdy (kotouče 203 mm)
• OnOff DH Pro zapl. kola (vpředu 20 mm, vzadu 12/150 mm)
• Sram X9 SC měnič, Truvativ Hussefelt kliky
• e13 LS1 napínák, řidítka MFT 780 mm
• 10-rychlostní kazeta
• Velikosti: S, M, L
• Váha: 16,5 kg
(geometrie níže)
• prodává se také samostatný rám ve verzi Summum Pro Team

Adjustable Geometry kit (sada adaptérů, kterou je možné dokoupit) umožňuje:
• nastavit úhel hlavové trubky (0°, +/- 1°, +/-2°)
• změnit délku zadní stavby (400, 435, 445, 450 mm)
• úhel sedlové trubky  • rozvor

Technologie:

Zero systém patří bezesporu mezi nejpokrokovější a nejvyváženější systémy odpružení kol. Za jeho zrodem stojí 3 z nejvýznamnějších odborníků současnoti: americký “suspension guru” Dave Weagle  (autor patentů, které využívá mnoho výrobců kol: DW-link, DeltaS, Split Pivot), španělský inženýr César Rojo (vedoucí vývoje Mondrakeru, který pracoval pro KTM i Hondu) a dvounásobný světový šampión Fabien Barel.  Prvotní vývoj a testování zabraly dva roky a po úspěchu na top modelech Mondraker je systém neustále vyvíjen a ‘programován’ pro všechny typy jízdy od DH po XC. Dnes jej nalezneme na všech odpružených řadách Mondrakeru. Moderní systém odpružení musí mít kromě pružení i plno dalších vlastností podstatných pro perfektní jízdu vyváženou ve všech směrech. ZERO (anglicky “nula”) má tlumič umístěn v přesně vypočtené optimalizované pozici mezi dvěma pákami systému, které spojují zadní pevný trojúhelník s rámem. To spolu s vyvážením dráhy a intenzity působení jednotlivých sil umožňuje dosáhnout výborné vlastnosti, které lze přesně vyladit pro konkrétní zaměření kola.  Lze je shrnout do čtyř nul - ZERO :-)

ZERO POWER LOSS - NULOVÉ PROPRUŽOVÁNÍ
Díky přesnému vybalancování působení síly šlapání a síly pružení, má Zero systém prakticky nulové propružování při šlapání a tedy maximální efektivitu přenosu síly.

ZERO PEDAL KICK - NULOVÉ PROPÍNÁNÍ ŘETĚZU
Délka řetězu je v celé dráze pružení takřka stabilní a nedochází k žádnému nechtěnému tahu dozadu, který by mohl snížit efektivitu nebo narušit kadenci.

ZERO BRAKE INFLUENCE - NULOVÝ VLIV BRZD NA PRUŽENÍ
Průběh a efektivia zadního pružení u Zero je naprosto nezávislá na brždění. Díky tomu nedochází k žádné změně charakteristiky pružení a nechtěnému pohybu.

ZERO BUMPS - NULOVÉ ZPĚTNÉ RÁZY
Díky perfektnímu vyvážení působení jednotlivých sil a částí systému má Zero výbornou schopnost “samoabsorbce” zpětných rázů. Zero je kromě toho designováno, aby optimální výkon dosahovalo při minimálním SAG mezi 30-35%.

-----------------------

STEALTH
Stealth profilace a struktura trubek pro rámové sady Mondraker umožňuje postavit technologicky
vyspělé, odolné a přitom velmi lehké rámy (například u sjezdového rámu Summum se podařilo
dosáhnout takřka  neuvěřitelných 3360 g). Ušlechtilá slitina Stealth technologie s variabilní tloušťkou stěn
a takřka neomezenou možností modelace trubek umožňuje maximálně optimalizovat každou hranu
a plochu rámu a tak dosahovat bezprecedentní torzní tuhosti a efektivity přenosu sil. V neposlední
řadě rámům dávají také nezaměnitelný Mondraker vzhled.

---------------------

Geometrie

Kaiser Geometry
  FRAME SIZE   L / 430MM   M / 380MM   S / 380MM
 
A
HEAD ANGLE   63.0º   63.0º   63.0º
B
SEAT ANGLE   73.5º   73.5º   73.5º
C
TOP TUBE   600mm   575mm   550mm
D
CHAINSTAY   440mm   440mm   440mm
E
WHEEL-BASE   1215mm   1190mm   1165mm
F
FORK OFFSET   42mm   42mm   42mm
G
BB HEIGHT   + 10mm   + 10mm   + 10mm

Head angle= úhel hlavové trubky, Seat angle = úhel sedlové trubky, Top Tube = délka horní rámové trubky, Chainstay = délka zadního trojúhelníku, Wheel-base = rozvor kol, Fork offset = offset vidlice,  BB Height - výška středu.

 

2012 Mondraker Summum - AKCE poslední kus - velikost S

mondraker_12_summum

Mondraker Summum - základní verze závodního stroje, které používá tým MondrakerFactoryTeam (Fabien Barel, Andreu Lacondeguy, Damien Spagnolo, Florent Payet). Skutečně ostrý závodní stroj. Dlouhodobě testovaný ve Světovém poháru. Rám postavený pomocí nejpokročilejších tec...
  • Výrobce: Mondraker
1 Balení skladem


 69999Kč89990Kč -22%Cena:

Již hodnoceno: 0

Tento produkt byl přidán dne Úterý 29. listopad 2011.