KULTOVNÍ ZNAČKY PŘÍMO OD DOVOZCE

Doprava v ČR 1-2 dny, na Slovensko 2-3 dny.
Nákupní košík (prázdný)
Váš nákupní košík je prázdný.
MENU

Zboží 2/18
2014 Mondraker Summum PRO Team rám - velikost M

Mondraker Summum Pro Team - replika závodního stroje, který používá tým MS - MondrakerFactoryTeam (Morgane Charre - UCI mistryně světa, Innes Graham - MS Junior, Damien Spagnolo - 2. na Mistrovství světa, Emmeline Ragot jedna z nejlepších žen Světového poháru, vítězka více závodů). 
Summumy také získali v posledních letech plno vítězství na Mistrovstvích republiky, v Českém DH poháru, Slovenském DH poháru a v 3DH cupu.
Skutečně ostrý závodní stroj pro vítěze.

Konstruováno pomocí nejpokročilejších technologií - Zero Suspension System, Forward Geometry a Stealth alloy Structure.


SPECIFIKACE:

• Summum Stealth alloy Zero Suspension System FG 205mm
• Zero suspension System
• MFG - Forward Geometry
• tlumič Fox DHX RC4 Kashima 222x70mm
• velikosti S / M / L

 • Váha: 4,1 kg. (včetně tlumiče, hardwaru, osy a patky)

 

Adjustable Geometry kit (sada adaptérů) umožňuje:
• nastavit úhel hlavové trubky (0°, +/- 1°, +/-2°)
• změnit délku zadní stavby (440, 445, 450, 455 mm)
• úhel sedlové trubky  • rozvor

 

Možná také změna délky představce

Technologie:

ZERO SYSTEM patří bezesporu mezi nejpokrokovější a nejvyváženější systémy odpružení kol. Za jeho zrodem stojí 3 z nejvýznamnějších odborníků současnoti: americký “suspension guru” Dave Weagle  (autor patentů, které využívá mnoho výrobců kol: DW-link, DeltaS, Split Pivot), španělský inženýr César Rojo (vedoucí vývoje Mondrakeru, který pracoval pro KTM i Hondu) a dvounásobný světový šampión Fabien Barel.  Prvotní vývoj a testování zabraly dva roky a po úspěchu na top modelech Mondraker je systém neustále vyvíjen a ‘programován’ pro všechny typy jízdy od DH po XC. Dnes jej nalezneme na všech odpružených řadách Mondrakeru. Moderní systém odpružení musí mít kromě pružení i plno dalších vlastností podstatných pro perfektní jízdu vyváženou ve všech směrech. ZERO (anglicky “nula”) má tlumič umístěn v přesně vypočtené optimalizované pozici mezi dvěma pákami systému, které spojují zadní pevný trojúhelník s rámem. To spolu s vyvážením dráhy a intenzity působení jednotlivých sil umožňuje dosáhnout výborné vlastnosti, které lze přesně vyladit pro konkrétní zaměření kola.  Lze je shrnout do čtyř nul - ZERO :-)

ZERO POWER LOSS - NULOVÉ PROPRUŽOVÁNÍ
Díky přesnému vybalancování působení síly šlapání a síly pružení, má Zero systém prakticky nulové propružování při šlapání a tedy maximální efektivitu přenosu síly.

ZERO PEDAL KICK - NULOVÉ PROPÍNÁNÍ ŘETĚZU
Délka řetězu je v celé dráze pružení takřka stabilní a nedochází k žádnému nechtěnému tahu dozadu, který by mohl snížit efektivitu nebo narušit kadenci.

ZERO BRAKE INFLUENCE - NULOVÝ VLIV BRZD NA PRUŽENÍ
Průběh a efektivia zadního pružení u Zero je naprosto nezávislá na brždění. Díky tomu nedochází k žádné změně charakteristiky pružení a nechtěnému pohybu.

ZERO BUMPS - NULOVÉ ZPĚTNÉ RÁZY
Díky perfektnímu vyvážení působení jednotlivých sil a částí systému má Zero výbornou schopnost “samoabsorbce” zpětných rázů. Zero je kromě toho designováno, aby optimální výkon dosahovalo při minimálním SAG mezi 30-35%.

-----------------------

STEALTH
Stealth profilace a struktura trubek pro rámové sady Mondraker umožňuje postavit technologicky
vyspělé, odolné a přitom velmi lehké rámy (například u sjezdového rámu Summum se podařilo
dosáhnout takřka  neuvěřitelných 3360 g). Ušlechtilá slitina Stealth technologie s variabilní tloušťkou stěn
a takřka neomezenou možností modelace trubek umožňuje maximálně optimalizovat každou hranu
a plochu rámu a tak dosahovat bezprecedentní torzní tuhosti a efektivity přenosu sil. V neposlední
řadě rámům dávají také nezaměnitelný Mondraker vzhled.

-----------------------
FORWARD GEOMETRY 
Nový pokrokový pohled na konstruci a odladění geometrie kola, který všeobecně zlepšuje vaši kontrolu nad kolem víc, než si dokážete představit. Již po krátkém seznámení je řízení stabilnější, citlivější, přesnější a v důsledku toho všeho je vaše jízda rychlejší.

• VÍCE JISTOTY V PRUDKÝCH KLESÁNÍCH
Díky více předsunuté pozici přední osy je příznivější nájezdový úhel a těžiště. Natolik, že je pro jezdce skoro nemožné 'jít přes řidítka'

• VÍCE STABILITY VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH
Delší rozvor kol poskytuje více stability a jistoty na všech typech terénu.

• PŘESNĚJŠÍ PŘÍMÉ ŘÍZENÍ
Kratší představec s délkou kolem 10 mm poskytuje mnohem jemnější a přesnější ovládání. Kolo má mnohem rychlejší reakci na řízení a to navzdory delšímu rozvoru.

• VÍCE STABILITY VE STOUPÁNÍ
Kontakt předního kola s terénem je preciznější díky větší vzdálenosti střed-přední osa. Tendence k zvedání předního kola je minimální i při prudkých výjezdech.

• VÍCE JISTOTY A STABILITY V TERÉNU
Lepší rozložení váhy mezi předním a zadním kolem dává kolu obecně lepší záběr a zlepšuje i oporu v zatáčkách. Průchod těžším terénem je rychlejší.

---------------------

Geometrie

 
Summum Pro Team Geometry

 

  FRAME SIZE S M L
A Seat Tube Length 380mm 380mm 380mm
B Top Tube Length 572mm 597mm 620mm
C Bottom Bracket Drop +10mm +10mm +10mm
D Bottom Bracket Height 350mm 350mm 350mm
E Chainstay Length 440 - 455mm 440 - 455mm 440 - 455mm
F Seat Tube Angle, Actual 68º 68º 68º
G Seat Tube Angle, Effective 73.5º 73.5º 73.5º
H Head Tube Angle 63º (+/-2º) 63º (+/-2º) 63º (+/-2º)
I Fork Offset 45mm 45mm 45mm
J Wheelbase 1190mm 1215mm 1240mm
K Head Tube Length 112mm 112mm 122mm
L Reach 401mm 426mm 446mm
M Stack 576mm 576mm 585mm

 

 

2014 Mondraker Summum PRO Team rám - velikost M

mondraker_14_summumproteamframe

Mondraker Summum Pro Team - replika závodního stroje, který používá tým MS - MondrakerFactoryTeam (Morgane Charre - UCI mistryně světa, Innes Graham - MS Junior, Damien Spagnolo - 2. na Mistrovství světa, Emmeline Ragot jedna z nejlepších žen Světového poháru, vítězka více z...
  • Výrobce: Mondraker
1 Balení skladem


 42492Kč49990Kč -15%Cena:

Již hodnoceno: 0

Tento produkt byl přidán dne Čtvrtek 17. říjen 2013.

Zákaznící, kteří si koupili toto zboží, objednávali také...