KULTOVNÍ ZNAČKY PŘÍMO OD DOVOZCE

Doprava v ČR 1-2 dny, na Slovensko 2-3 dny.
Nákupní košík (prázdný)
Váš nákupní košík je prázdný.
MENU

Zboží 3/10
2017 Mondraker Summum 27.5 (Alloy)
  • 2017 Mondraker Summum 27.5 (Alloy)
  • 2017 Mondraker Summum 27.5 (Alloy)
  • 2017 Mondraker Summum 27.5 (Alloy)
  • 2017 Mondraker Summum 27.5 (Alloy)

Mondraker Summum (alloy) - Elitní závodní stroj na rámu z ušlechtilé alu slitiny - replika mašiny, kterou používá tým MS - MondrakerFactoryTeam

Tým, kterému se podařil historický unikátní hattrick - na Mistrovství světa ve Val di Sole obsadil v nejdůležitější kategorii, Muži Elite, všechn prní tři místa: 1. Hart, 2. Greenland, 3. Payet (všichni Mondraker Summum Carbon)

Markus Stoeckl na standardním Summum Carbon zajel světový rychlostní rekord 167,6 kmh!

Tento tým je v poslední době obecně hnízdem velkých talentů - například Morgane Charre - UCI mistryně světa, Danny Hart - světový šampion DH, Innes Graham - MS Junior, Damien Spagnolo - 2. na Mistrovství světa, Markus Pekoll - vítěz IXS Evropského poháru, Andrew Doritt jeden z nejlěpších juniorů světa nebo Emmeline Ragot jedna z nejlepších žen Světového poháru, vítězka více závodů. Summumy také získali v posledních letech plno vítězství na Mistrovstvích republiky, v Českém DH poháru, Slovenském DH poháru a v 3DH cupu. Skutečně ostrý závodní stroj pro vítěze.

Konstruováno pomocí nejpokročilejších technologií - Zero Suspension System, Forward Geometry a Stealth alloy Structure. 

 


KLÍČOVÉ VLASTNOSTI:

_MONDRAKER STEALTH SIDE ALLOY STRUCTURE, FORWARD GEOMETRY FRAME
_MONDRAKER ZERO SUSPENSION SYSTEM, 205MM
_MARZOCCHI 380 - 27.5 CR 200MM FORK
_FOX VAN R EVO REAR SHOCK
_SRAM GUIDE R 200MM BRAKES
_MAXXIS MINION DHR II SUPERTACKY COMPOUND 27.5X2.4 TIRES

  

VIDEO:

Výsledek obrázku pro video icon  Mondraker Summum Carbon - Super Faster video

 VIDEO:

Výsledek obrázku pro video icon  Mondraker Summum Carbon - Fastes bike on planet 167,7 kmh

SPECIFIKACE 

FRAME = rám; SIZES = velikosti, REAR SHOCK = tlumič; FORK = vidlice; HEAD = hlavové složení; STEM = představec; HANDLEBAR = řidítka; GRIPS = gripy; SEATPOST = sedlovka; SADDLE = sedlo; FRONT BRAKE = přední brzda; REAR BRAKE = zadní brzda; LEVERS = páčky; RIMS = ráfky; SPOKES = špice/dráty; FRONT HUB = přední náboj; REAR HUB = zadní náboj; TIRES = pneumatiky; CRANKSET = kliky; BOTTOM BRACKET = středové složení; PEDALS = pedály; CHAIN = řetěz; FRONT DERRAILLEUR = přesmykač (vpředu); REAR DERRAILLEUR = měnič převodů (vzadu); SHIFTERS = řadící páčky; CASSETTE = kazeta; WEIGHT = váha   

FRAME Summum Aluminium 6061 Stealth Evo Side Alloy Structure, hydroforming tubes, Zero Suspension System, Forward Geometry, aluminium upper links with bearings on the shock eyes, 12 x 150mm rear axle, BSA bottom bracket, MAX. capacity sealed bearings, internal or external cable routing, ISCG 05, *optional Geometry Kit, 205mm travel
SIZES S: 400mm / M: 400mm / L: 400mm / XL: 400mm
REAR SHOCK Fox Van R Evolution 222x70mm  Settings: Rebound, spring preload.
REAR SHOCK SETTING Light compression, Light rebound, S size spring 400 lbs, M size spring 450 lbs,  L/XL 500 lbs spring.
FORK Marzocchi 380 27´5 CR 200mm, Coil Spring, 1-1/8” steering tube, 20mm axle, Settings: Low-speed compression, rebound and spring preload.
HEADSET Onoff ZS internal for 1-1/8” steerer tube, 36º/45º ACB sealed bearings, 56mm external diameter cups.
STEM Onoff Stoic DH Integrated FG, 20-30mm adjustable length. 6061 aluminium, 31.8mm barbore. 
HANDLEBAR Mondraker double butted 6061 aluminium, Exclusive design for Summum Pro, 1” rise, 780mm width, 9º backsweep, 5º upsweep, 31.8mm barbore.
GRIPS Onoff Diamond, 1lock-on, 130mm.
SEATPOST SDG I-Beam SP-751 Alloy 31.6 300mm Micro-adjustment
SADDLE SDG I-Beam I-Fly, High-density PU, Cordura side protection
FRONT BRAKE Sram Guide R 203mm, 4-piston caliper, 6-hole one-piece rotor centerline, semi-metallic pads
REAR BRAKE Sram Guide R 203mm, 4-piston caliper, 6-hole one-piece rotor centerline, semi-metallic pads 
BRAKE LEVERS Sram Guide R, Brake lever reach adjust, Interchangeable brake levers
RIMS MDK-DP1 27’5 32mm external width. 32H
SPOKES CN stainless steel.
FRONT HUB MDK Disc Pro DH 20mm x 110mm, IS 6 bolts.
REAR HUB MDK Disc Pro DH 12mm x 150mm, sealed bearings, IS 6 bolts.
FRONT TYRE Maxxis Minion DHR II 27’5 x 2.4 Super Tacky Compound, Wire.
REAR TYRE Maxxis Minion DHR II 27’5 x 2.4 Super Tacky Compound, Wire.
CRANKSET Truvativ Ruktion 1.0, Alloy HP cast arm, 165mm.
CHAINRINGS 36 teeth.
BOTTOM BRACKET Truvativ Howitzer XR 73mm.
PEDALS /
CHAIN Sram PC-951 9s.
FRONT DERAILLEUR E.13 LG1 chain guide, Nickel Chrome protector, height adjustable to appropriate plate size. ISCG 05.
REAR DERAILLEUR Sram X7 9s short cage, Exact actuation.
GEAR SHIFTERS Sram Trigger X5, 1:1 Actuation.
CASSETTE Sram PG-950 11-26T 9s
DERAILLEUR HANGER Mondraker M051
MISCELLANEOUS *Optional Geometry Kit: Chainstay adaptors for 445mm, 450mm, 455mm, 460mm. Steering cups of: 0º, +/- 1º, +/-2º. Brake adaptors of: 455mm, 460mm
WEIGHT W/O PEDALS 16.7kg

 

Adjustable Geometry kit (sada adaptérů) umožňuje:
• nastavit úhel hlavové trubky (0°, +/- 1°, +/-2°)
• změnit délku zadní stavby (440, 445, 450, 455 mm)
• úhel sedlové trubky  • rozvor
(sada je součástí balení modelu Summum Pro Team. Pro ostatní modely je možné ji objednat samostatně)

Možná také změna délky představce

Technologie:

ZERO SYSTEM patří bezesporu mezi nejpokrokovější a nejvyváženější systémy odpružení kol. Za jeho zrodem stojí 3 z nejvýznamnějších odborníků současnoti: americký “suspension guru” Dave Weagle  (autor patentů, které využívá mnoho výrobců kol: DW-link, DeltaS, Split Pivot), španělský inženýr César Rojo (vedoucí vývoje Mondrakeru, který pracoval pro KTM i Hondu) a dvounásobný světový šampión Fabien Barel.  Prvotní vývoj a testování zabraly dva roky a po úspěchu na top modelech Mondraker je systém neustále vyvíjen a ‘programován’ pro všechny typy jízdy od DH po XC. Dnes jej nalezneme na všech odpružených řadách Mondrakeru. Moderní systém odpružení musí mít kromě pružení i plno dalších vlastností podstatných pro perfektní jízdu vyváženou ve všech směrech. ZERO (anglicky “nula”) má tlumič umístěn v přesně vypočtené optimalizované pozici mezi dvěma pákami systému, které spojují zadní pevný trojúhelník s rámem. To spolu s vyvážením dráhy a intenzity působení jednotlivých sil umožňuje dosáhnout výborné vlastnosti, které lze přesně vyladit pro konkrétní zaměření kola.  Lze je shrnout do čtyř nul - ZERO :-)

ZERO POWER LOSS - NULOVÉ PROPRUŽOVÁNÍ
Díky přesnému vybalancování působení síly šlapání a síly pružení, má Zero systém prakticky nulové propružování při šlapání a tedy maximální efektivitu přenosu síly.

ZERO PEDAL KICK - NULOVÉ PROPÍNÁNÍ ŘETĚZU
Délka řetězu je v celé dráze pružení takřka stabilní a nedochází k žádnému nechtěnému tahu dozadu, který by mohl snížit efektivitu nebo narušit kadenci.

ZERO BRAKE INFLUENCE - NULOVÝ VLIV BRZD NA PRUŽENÍ
Průběh a efektivia zadního pružení u Zero je naprosto nezávislá na brždění. Díky tomu nedochází k žádné změně charakteristiky pružení a nechtěnému pohybu.

ZERO BUMPS - NULOVÉ ZPĚTNÉ RÁZY
Díky perfektnímu vyvážení působení jednotlivých sil a částí systému má Zero výbornou schopnost “samoabsorbce” zpětných rázů. Zero je kromě toho designováno, aby optimální výkon dosahovalo při minimálním SAG mezi 30-35%.

-----------------------

STEALTH STRUCTURE
STEALTH profilace a struktura alu trubek pro rámové sady Mondraker umožňuje postavit technologicky
vyspělé, odolné a přitom velmi lehké rámy  Stealth technologie s variabilní tloušťkou stěn 
a takřka neomezenou možností modelace trubek umožňuje maximálně optimalizovat každou hranu
a plochu rámu a tak dosahovat bezprecedentní torzní tuhosti a efektivity přenosu sil. V neposlední 
řadě rámům dávají také nezaměnitelný Mondraker vzhled. 
Naleznete jej například na modelových řadách Summum, Dune, Foxy, Crafty, Vantage...

STEALTH 2.0 - reprezentuje další směr ve vývoji tohoto konceptu tentokrát optimalizovaný 
na XC, Trail až All Mountain rámy. Stealth industriální design s charakteristickými úhly a rovnými plochami je 
doplněn o propočítané upravené tvarování rámových trubek, které pro takto zaměřená kola přináší výhody v podobně 
zvýšené torzní tuhosti a "reakce" na záběr. Stealth 2.0 používá také exklusivní alu slitinu z řady 6066, která
umožnila snížit vnitřní tloušťku trubek a zoptimalizovat jejich zeslabování a  díky tomu dosáhnout skutečně 
nadstandardně nízkých hodnot váhy rámu pro dané kategorie.
 Naleznete jej například na modelových řadách Factor 27´5”, Factor 24” and Panzer...

STEALTH CARBON používá nejpokročilejší technologií ve vývoji a optimalizaci rámů Mondraker. Nejnovější a neustále 
se vyvíjející technologie výroby z karbonových vláken a zkušenosti získané z technolgie Stealth umožnily dosáhnout 
nejvyšší parametry účinnosti, odolosti, váhy a kvality rámů.
Hi tech Technologie výroby karbonových rámů umožňuje v dříve nedosažitelné míře optimalizovat vlastnosti každého prvku rámu
Optimalizace je díky tomu možná nejen pro každý specifický model ale také pro každou velikost rámu. 
Výsledkem je neskutečně vyvážený rám s nejlepším poměrem odopnosti / strukturální tuhosti / nízké váhy a spolehlivosti 
a přitom poskytnout nezaměnitelný unikátní vzhled typický pro Mondraker.
Naleznete jej například na modelových řadách:
Summum Carbon, Dune Carbon, Foxy Carbon, Podium Carbon, Chrono Carbon...

-----------------------
FORWARD GEOMETRY 
Nový pokrokový pohled na konstruci a odladění geometrie kola, který všeobecně zlepšuje vaši kontrolu nad kolem víc, než si dokážete představit. Již po krátkém seznámení je řízení stabilnější, citlivější, přesnější a v důsledku toho všeho je vaše jízda rychlejší.

• VÍCE JISTOTY V PRUDKÝCH KLESÁNÍCH
Díky více předsunuté pozici přední osy je příznivější nájezdový úhel a těžiště. Natolik, že je pro jezdce skoro nemožné 'jít přes řidítka'

• VÍCE STABILITY VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH
Delší rozvor kol poskytuje více stability a jistoty na všech typech terénu.

• PŘESNĚJŠÍ PŘÍMÉ ŘÍZENÍ
Kratší představec s délkou kolem 10 mm poskytuje mnohem jemnější a přesnější ovládání. Kolo má mnohem rychlejší reakci na řízení a to navzdory delšímu rozvoru.

• VÍCE STABILITY VE STOUPÁNÍ
Kontakt předního kola s terénem je preciznější díky větší vzdálenosti střed-přední osa. Tendence k zvedání předního kola je minimální i při prudkých výjezdech.

• VÍCE JISTOTY A STABILITY V TERÉNU
Lepší rozložení váhy mezi předním a zadním kolem dává kolu obecně lepší záběr a zlepšuje i oporu v zatáčkách. Průchod těžším terénem je rychlejší.

---------------------

 

Geometrie

 
  FRAME SIZE S M L XL
A Seat Tube Lenght 400mm 400mm 400mm 400mm
B Top Tube Lenght 575mm 600mm 622mm 647mm
C Bottom Bracket Drop 0mm 0mm 0mm 0mm
D Bottom Bracket Height 350mm 350mm 350mm 350mm
E Chainstay Lenght 445 - 460mm 445 - 460mm 445 - 460mm 445 - 460mm
F Seat Tube Angle, Actual 65º 65º 65º 65º
G Seat Tube Angle, Effective 73.5º 73.5º 73.5º 73.5º
H Head Tube Angle 63º (+/-2º) 63º (+/-2º) 63º (+/-2º) 63º (+/-2º)
I Fork Offset 52mm 52mm 52mm 52mm
J Wheelbase 1200mm 1225mm 1250mm 1280mm
K Head Tube Lenght 112mm 112mm 122mm 122mm
L Reach 397mm 422mm 442mm 468mm
M Stack 597mm 597mm 606mm 606mm

 

2017 Mondraker Summum 27.5 (Alloy)

mondraker_17_summumAlloy

Mondraker Summum (alloy) - Elitní závodní stroj na rámu z ušlechtilé alu slitiny - replika mašiny, kterou používá tým MS - MondrakerFactoryTeam Tým, kterému se podařil historický unikátní hattrick - na Mistrovství světa ve Val di Sole obsadil v nejdůležitější kategorii, Muž...
  • Výrobce: Mondraker
0 Balení skladem


89999KčCena:
 vyprodáno 

Již hodnoceno: 0

Tento produkt byl přidán dne Středa 30. listopad 2016.