Tento reklamační řád je součástí Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti M&R spol. s r.o. a platí pro internetový obchod na www.katmar.cz.

Vztahuje se pouze na zákazníky – spotřebitele, tedy fyzické osoby, které nakupují pro svou osobní potřebu, nikoliv v rámci podnikání.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhej nás kontaktovat:
Telefon: +420 603 725 893
E-mail: reklamace@katmar.cz
Adresa pro vrácení a reklamaceBubenské nábřeží 8, Praha 7, 170 00/Bohuslava Martinů 1051/2, Praha 4, 140 00.

--------------------------------------------------------

Chceme, abyste byli spokojeni! Pokud zboží nesedí, neodpovídá vašim očekáváním nebo má vadu, vyřešíme to rychle a férově. Průměrně více jak 50 % reklamací vyřídíme nejpozději do 5 pracovních dní od přijetí.

--------------------------------------------------------

I. Výměna zboží

Nesedí vám zboží? Chcete jinou velikost nebo barvu? 

Ze zákona můžete ve lhůtě: 14 dní od obdržení zboží vyměnit.

Jak postupovat?

1. Napište nám na výše uvedený e-mail nebo zavolejte, a domluvíme se na nejlepším postupu.

2. Pečlivě zabalte zboží do původního obalu a pošlete/doneste ho na naši adresu prodejny: Katmar Bikes center - Bubenské nábřeží 8, Praha 7, 170 00.

2.1.  Upozornění: NEposílejte zboží na dobírku, váš balíček v tomto případě bude odmítnut.

3. Jakmile balíček dorazí, obratem vám pošleme nový kus.

Kdo platí poštovné při vrácení?

Poštovné hradí zákazník, pokud se nejedná o reklamaci vadného zboží. Prvně nás však kontaktujte abychom se domluvili na postupu.

--------------------------------------------------------

II. Vrácení zboží (Odstoupení od smlouvy)

Pokud si nákup rozmyslíte, můžete zboží vrátit a my vám vrátíme peníze.

Ze zákona můžete ve lhůtě: 14 dní od obdržení zboží vyměnit.

Jak postupovat?

1. Stáhněte a vyplňte formulář pro vrácení dostupný ZDE.

2. Zboží pečlivě zabalte a pošlete na adresu: Katmar Bikes center - Bubenské nábřeží 8, Praha 7, 170 00.

2.1. Upozornění: NEposílejte zboží na dobírku, váš balíček v tomto případě bude odmítnut.

3: Pokud je vše v pořádku peníze vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží zpět (většinou ale dříve).


Kdo platí poštovné při vrácení?

Poštovné hradí zákazník, pokud se nejedná o reklamaci vadného zboží. Prvně nás však kontaktujte abychom se domluvili na postupu.

--------------------------------------------------------

III. Reklamace zboží

Pokud má zboží vadu, kterou jste nezpůsobili, vyřešíme to rychle a spravedlivě.

Jak nahlásit reklamaci?

1. Napište nám na reklamace@katmar.cz. V e-mailu popište problém, přiložte číslo objednávky a ideálně připojte fotky. Domluvíme se na dalším postupu – někdy není nutné zboží ani posílat zpět.

2. Pokud bude potřeba zboží vrátit Prvně vyplňte formulář pro vrácení ZDE.

2.1. Zboží zašlete ho na adresu prodejny: Katmar Bikes center - Bubenské nábřeží 8, Praha 7, 170 00.

2.2. Upozornění: NEposílejte zboží na dobírku, váš balíček v tomto případě bude odmítnut.

3. Reklamaci vyřídíme co nejrychleji, průměrně více jak 50 % reklamací vyřídíme do 5 pracovních dní od přijetí, nejpozději však do 30 dnů od přijetí.

--------------------------------------------------------

Časté dotazy

Kdy dostanu peníze zpět za vrácené zboží?

→Nejpozději do 14 dnů od doručení zásilky k nám. Většinou ale vracíme peníze mnohem rychleji.

Jak mám postupovat, pokud dorazilo jiné zboží, než jsem objednal?

→ Napište nám co nejdříve e-mail s číslem objednávky a fotkou nesprávně doručeného zboží. Chybu rychle vyřešíme a pošleme vám správný produkt.

Kdo platí poštovné při vrácení?

→ Poštovné hradí zákazník, pokud se nejedná o reklamaci vadného zboží.

Jak zjistím stav reklamace?

→ Stačí nám napsat e-mail nebo zavolat na naši infolinku a rádi vám poskytneme aktuální informace.

Kdo platí poštovné při reklamaci?

→ Pokud reklamaci uznáme, hradíme poštovné my. V opačném případě poštovné hradí zákazník.

Co když zapomenu uvést číslo účtu při vrácení zboží placeného dobírkou?

→ V takovém případě vás budeme kontaktovat e-mailem. Pro rychlejší zpracování ale doporučujeme číslo účtu uvést už při odesílání vráceného zboží.

Musím vrátit zboží v původním obalu?

→ Ano, zákazník by měl vrátit zboží v původním obalu.

Musím vrátit zboží osobně, nebo ho můžu poslat?

→ Vrácení je možné pouze poštou nebo přepravní službou na naši adresu. Osobní vrácení není možné.

Můžu zboží vrátit i po 14 dnech, když je nepoužité?

→ Bohužel, zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy je 14 dní. Po této době již vrácení neumožňujeme, pokud není zboží vadné.

Co když jsem ztratil fakturu?

→ Žádný problém! Stačí nám napsat e-mail a pomůžeme vám.

Reklamace byla zamítnuta, co teď?

→ Pokud s výsledkem reklamace nesouhlasíte, kontaktujte nás a vysvětlíme vám důvod. Pokud se domníváte, že je rozhodnutí nesprávné, můžete využít možnost mimosoudního řešení sporů.

Co vše k reklamaci potřebuji?

→ Abychom Vaší reklamaci zpracovali co nejdříve, zašlete nám prosím spolu s balíkem vyplněný zpětný protokol. Vždy prosím do protokolu uveďte číslo objednávky a číslo faktury.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

→ Naším cílem je vyřídit reklamaci co nejdříve. Zákonná lhůta pro její vyřízení je 30 kalendářních dnů.

Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

→ Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho zakoupení. Zboží nesmí být použité, nést stopy montáže a musí mít původní originální obal.

--------------------------------------------------------

Upozornění:

Zásilky zaslané jinam, než na naši adresu, nebudou zpracovány.

Pokud balíček pošlete na nesprávnou adresu (např. výdejní místo Zásilkovny nebo jiný sklad), nemůžeme garantovat jeho přijetí ani zpětnou přepravu. V takovém případě se bude řídit obchodními podmínkami daného přepravce.

Neposílejte zásilky na dobírku!

Zásilky na dobírku nepřijímáme. Pokud nám takovou zásilku pošlete, bude vrácena zpět odesílateli.

Zboží by mělo být vráceno v původním stavu.

Pokud vracíte nebo reklamujete zboží, mělo by být čisté a pokud možno v původním stavu. Poškozené nebo viditelně používané zboží nemusí být možné přijmout zpět.

Poškozené balíky od přepravce? Převzetí si dobře zkontrolujte!

Pokud vám dorazí viditelně poškozený balík, doporučujeme ho nepřebírat a ihned reklamovat u dopravce. Pokud zásilku převezmete, je nutné reklamaci řešit přímo s přepravcem.

Vrácení peněz probíhá za pomocí bankovního převodu.

Proto vás prosíme uveďte při vrácení zboží číslo účtu, kam si přejete peníze zaslat. Bez tohoto údaje nebude možné platbu vrátit.