Doprava a platba
Základní ustanovení dopravy:
- Zboží je Kupujícímu doručováno prostřednictvím smluvního přepravce.
- Doba dodání se počítá od data, kdy Prodávající předá zakoupené zboží přepravci k přepravě.
- Dodací služby jsou k dispozici pro zákazníky v České republice a v Slovenské republice. Dodání zboží do zahraničí je možné po individuální domluvě. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku Kupujícího, nese Kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Prodávající je podle Kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené Kupujícím v Objednávkovém formuláři,
Kupující je povinen převzít toto zboží při dodání. - V případě, že z důvodu překážky na straně Kupujícího je nutné doručovat zboží opakovaně či jiným způsobem, než bylo smluveno, je Kupující povinen uhradit veškeré dodatečné náklady spojené s opakovaným doručováním či s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu. V případě viditelného poškození zásilky z důvodu neoprávněného vniknutí či jakékoliv jiného, je Kupující povinen neprodleně poškození oznámit přepravci a má právo zásilku od přepravce nepřevzít. Nebezpečí škody na zboží přechází na Kupujícího v okamžiku jeho převzetí.
- Objednávky budou expedovány neprodleně po uhrazení Kupní ceny, zpravidla do 1 až 2 pracovních dnů od uhrazení Kupní ceny Prodávajícímu, nejpozději však do 7 pracovních dnů od uhrazení Kupní ceny.
- Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti ze strany Kupujícího v nezbytně nutné výši je Prodávající oprávněn vůči Kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.
- Kupující je oprávněn kontaktovat Prodávajícího s požadavkem změny doručovací adresy uvedené v Objednávkovém formuláři prostřednictvím e-mailové adresy či telefonického spojení, nejpozději však do okamžiku předání objednaného zboží Prodávajícím přepravci.
- V případě, že dojde ke zpoždění dodávky z důvodů, které jsou mimo kontrolu prodávajícího (například nepříznivé počasí, stávky či problémy u přepravce), budeme vás neprodleně informovat a dohodneme se na dalším postupu. Tato ustanovení se řídí platnými zákony České republiky a jsou závazná pro obě strany.
Sledování zásilky:
Po odeslání objednávky obdrží Kupující e-mail s informacemi o zásilce včetně sledovacího čísla. Díky tomu může Kupující v reálném čase sledovat pohyb zásilky a odhadovaný čas doručení.
Řešení prodlení či nejasností:
V případě, že dojde k prodlení s doručením nebo se vyskytnou jakékoli nejasnosti ohledně zásilky, Kupující se může obrátit na Prodávajícího prostřednictvím zákaznické podpory na čísle +420 603 725 893. Prodávající se zavazuje situaci neprodleně prověřit a navrhnout Kupujícímu vhodné řešení.
Způsob platby
Dobírkou – Platba při převzetí zboží doručovateli nebo na výdejním místě přepravce. V závislosti na dopravci může být možné platit hotově i kartou.
Bankovním převodem – Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s potvrzením a pokyny k platbě. Objednávka bude odeslána po připsání částky na náš účet (obvykle 1–2 pracovní dny).
Číslo účtu pro úhradu: 2800060537/2010
Variabilní symbol: číslo objednávky
Online platba – Po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu ComGate Payments, a.s., která umožňuje platbu platební kartou (Visa, Mastercard), online bankovním převodem, Apple Pay a Google Pay. společnost ComGate Payments, a. s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.
Rychlost online plateb – Online platby jsou zpracovány okamžitě, což umožňuje rychlejší expedici vaší objednávky.
Omezení platebních metod
U některých typů zboží nebo speciálních objednávek může být dostupnost platebních metod omezena. V takovém případě vás budeme informovat při potvrzení objednávky.
Ověření dostupnosti
Zašlete nám dotaz na produkt.
Odpovíme vám co nejdříve, obvykle během pár hodin.